En aquest blog compartiré amb vosaltres els llocs fantàsticsa que aniré descobrint
dilluns, 30 de setembre del 2019
Redescobrint l'Empordà
Després de quasi bé un quart de segle aquesta comarca encara em sorpren i em fascina. Us vull recomenar un poblet a prop de Figueres anomenat Sant Llorenç de la Muga. Aquí teniu una imatge.
Fa temps vaig estar a Vilajuïga i em va agradar molt. Anava també a Roses, Figueres i a la platja de Llança. Tot molt bonic.
ResponElimina